Krukker
Tak fordi du besøger vores webshop. Shoppen viser et udpluk af de sæsonaktuelle planter.
Hvis ikke du finder det du søger, er du velkommen til at besøge vores planteskole i Bagsværd. Her har vi et stort sortiment af planter og tilbehør til haven.

Krukker til udendørsbrug

Kom forbi og se de mange smukke krukker både i ler, glaseret og letvægtspotter i mange højder og størrelser.
Alle vores udendørspotter er frostsikre, men at for at kan være sikker på at krukkerne overlever vinteren er det vigtigt at dræne krukken.

Vi forhandler blandt andet
Outdoor By Lerkenfeldt, 2Have, Grama Design, B Green og mange flere

Krukker til indendørsbrug

Vi har et stort udvalg af potter, planteskjulere og vaser. Udvalget er skiftende, så kom ned på planteskolen og bliv inspireret.

Vi forhandler blandt andet
2Have, Broste Copenhagen, Bergs Potter, Madam Stoltz, B Green, Birch Nielsen, Elho.

Oplev vores grønne planteoase på Aldershvile Planteskole. Bliv inspireret og få råd og vejledning. Ved køb af planter anbefaler vi altid at gemme bonen.