Event

Foredrag med John Taylor - Frugt og bær

Se hele beskrivelsen under produktbilledet

153 stk på lager

200,00 kr.

I øjeblikket er der ingen slots til denne begivenhed
Den TV-kendte slotsgartner, John Taylor, kommer og holder foredrag om frugt og bær, ud fra sin nye bog af samme navn 'Taylors Frukt och bär'.
John Taylor vil fortælle om at dyrke netop frugt og bær i din egen have eller på din egen altan. Du vil blive inspireret af John Taylors vidensfyldte og humoristiske tilgang til haven og få gavn af hans lange erfaring og bedste dyrkningstips til den spiselige have.

- John Taylor

Tid og sted:

10. april 2024 Kl. 18.00-20.00
Eller
17. april 2024 kl. 18.00-20.00

Aldershvile Planteskole. Bagsværdvej 194, 2880 Bagsværd.

Husk at hvis du ønsker at sidde ved en du kender skal i bestille billetter sammen, altså på samme ordre.

Til foredraget sælges kaffe og te.

Handelsbetingelser ved køb af billetter:

Ved køb billetter til planteskolens arrangementer ydes ingen returret. Ønsker du ikke din billet kan du frit videresælge denne. Vi tager ikke ansvar for vidersalget. Refusion for arrangementer gælder kun hvis: Arrangementet aflyses eller datoer ændres.

Frugt & Bær - Et foredrag med John Taylor

”Frukt och bär, alltså. Finns det något godare? Finns det något enklare? Att plantera ett fruktträd eller bärbuskar är en engångsinvestering som håller livet ut. Från första jordgubben i juni till sista äpplet som hänger kvar i november har du egna frukter och bär att njuta av. Det är inte bara oerhört gott att äta det man har odlat själv, det är också bra både för 1 den egna hälsan och miljön då vi slipper handla för mycket av det som odlats långt bort och har transporterats hit i lastbil.” - John Taylor

Tid og sted:
10. april 2024 Kl. 18.00-20.00
Eller
17. april 2024 kl. 18.00-20.00
Aldershvile Planteskole. Bagsværdvej 194, 2880 Bagsværd.
 Til foredraget sælges kaffe og te.

Handelsbetingelser ved køb af billetter: