Socialt ansvar

Vi tror på, at der er potentiale i alle mennesker. Uanset udfordringer i livet.

På Aldershvile Planteskole har vi en CSR (Corporate Social Responsibility) virksomhedsprofil, hvilket vil sige at vi har en målsætning om at tage et socialt ansvar i samfundet. Særligt i vores lokalsamfund. Vi tror på, at der er potentiale i alle mennesker, uanset udfordringer i livet. Derfor har vi samarbejder med kommuner, bosteder og fonde.

Vi oplever at de personer, der kommer i praktik hos os oplever en personlig udvikling. Vi kan som virksomhed hjælpe mennesker i samfundet, der har lyst til at give en hjælpende hånd. Det giver os glæde i hverdagen, at kunne give andre en opløftet oplevelse, hvor de kan prøve kræfter med de opgaver der findes indenfor gartnerfaget.

Det enkelte samarbejde aftales og planlægges af planteskolens ledelse, der sammen med praktikanten, og eventuel støtteperson, indgår en aftale som passer til planteskolens arbejdsopgaver, samt praktikantens interesser og evner.

Hvis du ønsker at vide mere om mulighed for samarbejde med fokus på socialt ansvar kontakter du planteskolen via email eller telefon.

info@aldershvile-planteskole.dk